wtorek, 6 sierpnia 2013

[002] You are my one and only

-Widzę anioła, Liam - płytkie tchnienie wyszło z sinych już ust.
I nagle wszystko wróciło. Dzika fala wspomnień uderzyła w mój umysł. Echo Twoich słów odbijało się w mojej głowie.
"To mi nie zaszkodzi... Chcę być tylko lepszą wersją siebie."
Właśnie widzę, dokąd nowa Ty nas zaprowadziła... Właśnie widzę, gdzie jesteśmy. A Ty nie potrzebujesz ulepszenia. Zawsze byłaś idealna. Idealna dla mnie.
Nadszedł kres cierpień, a ja nie mogę wybaczyć sobie, że dobitnie nie wybiłem Ci tego z głowy, że nie przyszedłem z pomocą na czas.
I nagle moim ramionom doskwiera pustka. Palce zachłannie szukają Twoich włosów. Oczy tęsknią za niebieską głębią, a usta czekają, aby znów poczuć Twój smak.

~*~

Z pod naszego pióra wychodzi coś zupełnie innego. Następny blog pisany wspólnie. Mamy nadzieję, że was zaciekawi i będziecie tu często zaglądać. Liczymy na wasze opinie w komentarzach c:
B&B xX.


17 komentarzy:

  1. huhuhuhuhuhuhuhu, ciekawie się zapowiada! liczę na więcej!

    x

    OdpowiedzUsuń
  2. Asdfghjkl, jak na razie pojęcia bladego nie mam, co tu się dzieje i co ważniejsze umiałyście sprawić, żebym za wszelką cenę zapragnęła się tego dowiedzieć :) Czekam na następny rozdział z niecierpliwością, zapowiada się niezykle interesująco. Dajcie czadu! :D
    Buziaki xXx

    OdpowiedzUsuń
  3. Tajemniczo ;o świetnie się zapowiada!
    Chcę kolejny i długi :D @KasiaaOfficial

    OdpowiedzUsuń
  4. jezu, jaki zajebisty prolog *o*

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapowiada się tajemniczo i zachęcająco. Będę tu wpadać <3 -/ @Zaniloliry_wife

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapowiada się świetnie. ;D informujcie mnie

    @Anne_195

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapowiada się świetnie! Tak tajemniczo... ♡.♡ @layla7689

    OdpowiedzUsuń
  8. zapowiada się świetnie ;oo
    no to muszę kontynuować opowiadanie 8))
    ciekawie.. serio ciekawiee...
    (@malik_h3h3)

    OdpowiedzUsuń
  9. Boję się, że czytając to opowiadanie będę ryczeć.
    @TheIrishsWife

    OdpowiedzUsuń
  10. wpadne tu jeszcze !!!!
    ale bez kitu wzruszasz... bd czytac wieczorem bd nastroj ;)

    szmaragdowytalizman.blogspot.com zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Wooo :O To opowiadanie będzie zajebiste ! *.* xx

    OdpowiedzUsuń
  12. kurde, zapowiada się naprawdę świetnie<3
    czekam na kolejny, oby pojawił się szybko;*
    @mattatahakuna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zaczyna się interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  14. suidhdgohdgfpbsidgfu zapowiada się fajnie <3 czytam dalej <3 @iza_ola

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za Wasze wszystkie opinie... Każda z osobna jest dla nas wielką pociechą c':
Love you all,
B&B xX.